We zijn gesloten tussen 14-15 november 2024. Bestelingen die geplaatst zijn op donderdag 14 nov na 11:00 worden op maandag 19 november 2024 versturen.
Snelle levering
99% op voorraad
Groot assortiment
NL webshop & betrouwbaar bedrijf sinds 2011

Verzenden & retourneren

Verzenden en retourneren 

  1. Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
  2. Versturen jullie alleen binnen Nederland?
  3. Door wie wordt mijn pakket geleverd?
  4. Ik ben gedurende de afleveruren niet thuis. Wat kan ik doen?
  5. Mijn pakket wordt beschadigd geleverd, wat moet ik doen?
  6. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
  7. Mag ik een artikel retour sturen?
  8. Ik wil een artikel retourneren, hoe werkt dat?
  9. Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?

 

  1. Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Bestellingen geplaatst voor 11:00 uur worden dezelfde werkdag verwerkt en verstuurd behalve op woensdag (bestellingen geplaatst dinsdag na 11:00 worden donderdag verstuurd). Binnen 1 à 2 werkdagen zal de bestelling bij u afgeleverd worden. Het kan voorkomen dat er vertraging optreedt bij de pakketbezorgers (helaas hebben wij hier als bedrijf geen invloed op). Bestellingen worden verzorgd van maandag t/m vrijdag. Bezorgen op zon-, en feestdagen is helaas niet mogelijk. Het kan voorkomen dat de pakketbezorger voor 11:00 bij ons voor de deur staat, dan zal helaas uw pakket de volgende dag verzonden worden. Bezorgtijden tussen 09.00 en 18.00 uur. In drukke periodes, zoals bijvoorbeeld rond de feestdagen, kan het voorkomen dat uw product 's avonds wordt bezorgd. Bij foutieve opgave van uw adres zijn wij genoodzaakt € 5 in rekening te brengen. (Als wij het adres laten aanpassen en opnieuw laten versturen rekent de pakketbezorger € 5 aan ons bedrijf). Een veelgemaakte fout is dat men bijvoorbeeld de verkeerde postcode invoert. 

  1. Versturen jullie alleen binnen Nederland?

Wij bezorgen onze producten in Nederland en België. Het is echter geen probleem ook naar andere landen te versturen. U kunt de daarbij behorende verzendkosten bij ons opvragen. 

  1. Door wie wordt mijn pakket geleverd?

Wij bezorgen via DPD. Voor levering binnen Nederland wordt gebruik gemaakt van een koeriersdienst die zelf de bezorgroute kiest. Wij hebben hierdoor geen invloed op het exacte tijdstip waarop uw product op het ontvangstadres wordt afgeleverd.

   4. Ik ben gedurende de afleveruren niet thuis. Wat kan ik doen?

Indien u gedurende de afleveruren niet thuis bent, kunt u ook een ander afleveradres doorgeven, zodat u weet dat uw pakket wordt aangenomen. Denk hierbij aan een werkadres, buren etc. 

   5. Mijn pakket wordt beschadigd geleverd, wat moet ik doen?

Als het pakket door de bezorgdienst beschadigd wordt geleverd, moet u het pakket niet accepteren maar deze door de bezorger weer mee laten nemen. Hierna bericht u Premium Vinyls dat u het pakket niet hebt aangenomen in verband met deze beschadiging. Neemt u het pakket wel aan, dan vervalt de verhaalmogelijkheid op de beschadiging van de folie. Onze folies zijn kwetsbare producten en de kans dat een beschadigde doos ook zijn weerslag heeft op de folie is groot. 

   6. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Wilt u producten afhalen bij ons op kantoor in Nederweert dan kan dat ook. Bestel en betaal via de website. Plan dan telefonisch of via Whatsapp een afspraak met ons via: (+31) 06-53707905. De afhaaltijd is tussen 10.00 en 11.00 uur, behalve op woensdag. Wij vragen van u uw ordernummer om de afspraak in te plannen.

   7. Mag ik een artikel retour sturen? 

Ben je niet tevreden over het artikel? Dan kun je het retourneren indien het bestelde product boven de € 45 is. Let op: de meeste plakfolie en raamfolie wordt door ons op de door jou gekozen lengtemaat gesneden. Dit op maat gesneden folie mag niet geretourneerd worden. Vraag bij twijfel altijd eerst een sample aan. Dit voorkomt teleurstellingen.

Uitgesloten van het retourrecht zijn:

- Alle artikelen vermeld onder aanbiedingen
- Plakfolie die wij voor u op maat hebben gesneden
- Raam-, koplamp- en spiegelfolie (in verband met de kwetsbaarheid van het product) 
- Samples

Neem gerust contact met ons op bij vragen.

   8. Ik wil een artikel retourneren, hoe werkt dat?

Nadat u de retourzending hebt aangemeld ontvangt u van ons een e-mail met de retourvoorwaarden en een retourlabel. Dit retourlabel dient u uit te printen en op het pakket te plakken. De kosten voor de retourzending worden verrekend op de creditnota. De kosten voor een retourlabel zijn €10.

De verzendkosten voor het retour zenden zijn voor uw rekening. De folie zal bij terugkomst gecontroleerd worden op beschadigingen. Is de folie beschadigd dan kunnen wij het niet doorverkopen en kunnen wij het geld niet terugstorten. Is de folie onbeschadigd dan zullen wij het geld terugstorten minus de kosten van het retourlabel en de verzendkosten.

Voor elke retourzending geldt: je kunt alleen artikelen retourneren welke in een staat verkeren waarin je ze zelf ook zou willen ontvangen. Dit houdt in:

- het product dient onbeschadigd en compleet te zijn.
- het artikel dient in de originele verpakking teruggestuurd te worden. (Wanneer de verpakking niet acceptabel is kunnen wij hiervoor €2,50 in rekening brengen)
- zorg ervoor dat het geheel tijdens transport niet kan beschadigen.
- zend de factuur of een kopie hiervan mee in het retourpakket.

Premium Vinyls is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte retourzendingen.

  9. Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?

Zodra uw pakket bij ons retour komt wordt deze gelijk verwerkt. Wij streven er naar om het bedrag binnen 2 dagen, doch uiterlijk binnen 14 dagen, op het door u opgegeven bankrekeningnummer te storten.

Snelle levering
99% op voorraad
Groot assortiment
NL webshop & betrouwbaar bedrijf sinds 2011